Burson
Burson to globalny lider branży komunikacji. W obecnym kształcie funkcjonuje od 2024 roku, kiedy agencje Hill & Knowlton i BCW połączyły się globalnie pod jedną marką Burson, tworząc sieć 95 biur na całym świecie. W Polsce, wcześniej jako Hill & Knowlton, istnieje od ponad 25 lat. Nasi klienci czerpią z sieciowej struktury oraz unikatowych narzędzi agencji, otrzymując znajomość lokalnego rynku i doradztwo na międzynarodowym poziomie. Globalna strategia Burson opiera się na tzw. filozofii piątego krzesła, polegającej na uwzględnieniu w strategii firmy dobrze zinterpretowanego głosu opinii publicznej.
Nazwa agencji | Burson |
Specjalizacje | Strategia korporacyjna i stakeholder engagement, strategie content+publishing, advocacy & policy communications, issue management i komunikacja kryzysowa, komunikacja transakcji |
Rok powstania | 1994 |
Prezes | Grzegorz Szczepański |
Strona www | https://www.bursonglobal.com .Strona otwiera się w nowej karcie. |