Content Communication
38Content Communication przeszła drogę od małej, butikowej agencji PR do jednej z największych organizacji tego typu na polskim rynku. Jest założycielem 38Group. Realizuje kompleksowe kampanie contentowe, a także działania z zakresu PR korporacyjnego, PR produktowego, ESG/CSR i komunikacji kryzysowej. Posiada dział strategii, wewnętrzne studio kreatywne oraz dział digital. Agencja prowadzona przez Katarzyną Życińską ma na swoim koncie nagrody w najważniejszych konkursach branżowych, takich jak Złote Spinacze czy Golden Arrow. Zatrudnia ponad 40 osób w dwóch biurach – w Łodzi i Warszawie.
Nazwa agencji | 38Content Communication |
Specjalizacje | PR korporacyjny, PR produktowy, ESG/CSR, Media (Digital & Influencer Marketing), Komunikacja kryzysowa |
Rok powstania | 2010 |
Prezes | Katarzyna Życińska |
Strona www | https://www.38contentcommunication.pl .Strona otwiera się w nowej karcie. |
adres e-mail biuro@38pr.pl |