Przejdź do treści

Content Communication

38Content Communication przeszła drogę od małej, butikowej agencji PR do jednej z największych organizacji tego typu na polskim rynku. Jest założycielem 38Group. Realizuje kompleksowe kampanie contentowe, a także działania z zakresu PR korporacyjnego, PR produktowego, ESG/CSR i komunikacji kryzysowej. Posiada dział strategii, wewnętrzne studio kreatywne oraz dział digital. Agencja prowadzona przez Katarzyną Życińską ma na swoim koncie nagrody w najważniejszych konkursach branżowych, takich jak Złote Spinacze czy Golden Arrow. Zatrudnia ponad 40 osób w dwóch biurach – w Łodzi i Warszawie.

Podstawowe informacje o agencji Content Communication
Nazwa agencji 38Content Communication
Specjalizacje PR korporacyjny, PR produktowy, ESG/CSR, Media (Digital & Influencer Marketing), Komunikacja kryzysowa
Rok powstania 2010
Prezes Katarzyna Życińska
Strona www https://www.38contentcommunication.pl .Strona otwiera się w nowej karcie.
Email adres e-mail biuro@38pr.pl