K+PR
K+PR wchodzi w skład K+Group, zintegrowanej grupy Brand Image End-2-End na rynku CEE+. Tworzą ją cztery wyspecjalizowane jednostki biznesowe, zapewniające doradztwo we wszystkich obszarach komunikacji i marketingu – poza K+PR, także K+Creative (agencja reklamy i brandingu), K+Digital (agencja mediowa i e-commerce) i K+Research (agencja badawcza). Kluczem oferty K+Group są zintegrowane produkty wykorzystujące doświadczenie wszystkich spółek grupy, w szczególności z obszarów Public Relations, Employer Branding, Digital Image & Performance, Product Launches, ESG i Influence Marketing. W skład Grupy wchodzi również agencja badawcza specjalizująca się w zakresie sponsoringu sportu i kultury Sponsoring Insight, a także agencja consultingu marketingu sportowego Stardom House
Nazwa agencji | K+PR |
Specjalizacje | K+PR dzieli się na 3 główne działy: 1. Komunikacji korporacyjnej (PR korporacyjny, komunikacja w sektorze nieruchomości i finansów, Retail PR, Employer Branding & komunikacja wewnętrzna, PR lokalny, PR inwestycyjny) 2. Komunikacji produktowej 3. Social Media |
Rok powstania | 2012 |
Prezes | Tomasz Alberski, Anna Simon |
Strona www | https://www.kplus-pr.pl/ .Strona otwiera się w nowej karcie. |
adres e-mail pr@Kplus.agency | |
Telefon | numer telefonu +48 22 462 40 30 |