Przejdź do treści

16.10.2024

O znaczeniu informacji w przetargach PR – podcast

Łukasz Malczewski, Partner Zarządzający w agencji dfusion communication oraz Anna Olszewska, Dyrektorka departamentu komunikacji w KIR w pierwszym odcinku cyklu podcastów #PartnerskiPRzetarg rozmawiają o wadze i znaczeniu informacji w przetargach.

Odpowiadają m.in. na pytania:

  • Czy Klient powinien informować, ile Agencji zaprosił do przetargu?
  • Czy każdy przetarg ma na celu wyłonienie nowej Agencji do współpracy?
  • Czy idealny brief to taki, do którego nie ma żadnych pytań?

Zapraszamy do obejrzenia całej rozmowy TUTAJ.

Przegląd prywatności
Partnerski Przetarg

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ciasteczka stron trzecich

Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.

Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.